Ons kantoor heeft 11 medewerkers. Het spreekt voor zich dat onze medewerkers een gedegen opleiding hebben genoten. Mede door hun jarenlange ervaring is de administratie van uw bedrijf in goede handen. Onze medewerkers volgen regelmatig bijscholing, wat uiterst belangrijk is met de snel veranderende wet- en regelgeving.
Het merendeel van onze cliënten zijn kleine zelfstandigen in de dienstverlening, detailhandel, bedrijven in de agrarische sector en (vermogende) particulieren.
Voor onze cliënten verzorgen wij o.a. de administratie, loonadministratie, aangiftes omzetbelasting, aangiftes loonheffing, aangiftes vennootschapsbelasting, aangiftes inkomstenbelasting, aangiftes dividendbelasting en aangiftes erf- en schenkbelasting.
Daarnaast houden we ons bezig met het samenstellen van jaarrekeningen. Voorts adviseren en begeleiden wij bij het starten van een nieuwe onderneming of bedrijfsopvolging.
Wij zijn sinds 1994 NOAB gecertificeerd en sinds 1993 aangesloten bij de Fiscount Advies Groep, dit stelt ons in staat u tevens te assisteren bij juridische zaken en complexe fiscale zaken.